Livrare si retur

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor în România se efectueaza prin serviciu de curierat.

Termenul de livrare pentru produsele care sunt în stoc și sunt livrate prin curier sunt intre 24 – 48h de la plasarea comenzii. Eventualele intarzieri sunt cauzate de evenimente de forta majora sau curier. Cele survenite din cauza Dronex vor fi anuntate din timp cumparatorului.

Cheltuielile de transport pentru comenzile livrate prin curier sunt suportate de către beneficiar, variind intre 15- 30 lei. Pentru comenzi cu valoare mai mare de 1000 lei transportul este gratuit.

Pot exista produse carora nu li se aplica cele mentionate mai sus. Acest lucru este mentionat in mailul de confirmare al comenzii. Astfel confirmarea comenzii se face dupa acordul clientului privind modalitatea de livrare.

DREPTUL DE RETRAGERE SI DREPTUL DE RETUR

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014 (Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative), perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Potrivit O.U.G. nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Produsul returnat trebuie sa fie un produs nefolosit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la returnare.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Dronex isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala sau care la momentul respectiv nu faceau parte din oferta companiei!

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala cu avans încasat!

In cazul produselor pe baza de comanda, cu avans incasat, avansul nu se returneaza daca clientul renunta la comanda.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

– in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;

– starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are posibilitatea sa opteze doar o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va putea contacta www.dronex.ro prin completarea formularului de retragere sau e-mail la contact@dronex.ro sau prin telefon la 0761604538.

In cazul in care clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre client asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

·             pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

·             pentru comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute.

In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

Bunuri/servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

DREPTUL DE RETUR

Conform legislatiei din Romania, poti returna produsul comandat online, in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii, contactand Dronex in prealabil prin e-mail la contact@dronex.ro sau 0761604538.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

A. Conditii generale pentru returul produselor

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

După înregistrarea cererii, vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

Returul banilor se face prin transfer bancar. Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine, dacă ai plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.

Follow Us
and
Share our Videos

Ne gasiti pe: